19 June 2014

Siapa Juara Ceria Popstar???

Jeng..jeng...jeng...siapa agaknya yang akan menjuari Ceria Popstar kali ini?? Adakah peserta solo, berkumpulan, lelaki ataupun perempuan..semua persoalan menjadi tanda tanya.Aku lihat semua perserta yang terpilih pada musim ni sangat hebat..saingan pun sengit. Walaupun adik2 kita ni masih berusia muda, tapi vokal dorang peeergghhh memang terbaik dari ladang la. Kalau la suara aku semerdu dorang..hahaha..bukan nak kata suara aku x merdu, cuma cukup2 makan..alhamdulillah bersyukur... 

 

Kalau korang tanya aku siapa yang aku rasa boleh jadi juara adalah peserta yang bernama Marsha.. tu budak perempuan yang pakai tudung kuning. Ramai yang kata muka die sebijik macam Fauziah Gaus..aku tengok tiap2 minggu muka dia memang tak tumpah macam Fauziah Gaus...auwww..artis pujaan aku tu..

So, siapa pilihan korang untuk jadi juara???

No comments:

Post a Comment

HAI..boleh tinggalkan kata-kata
semangat anda di sini..